Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o.
Bartošová, Milada
Tato bakalářská práce má za cíl sestavení obchodního plánu firmy FAMITECH s.r.o. Práce se člení na tři hlavní části. První z nich, část teoretická, shrnuje základní terminologii týkající se tématu strategického řízení firmy. V části praktické dojde k analyzování jednotlivých aspektů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, které vyústí v celkovou sumarizaci silných i slabých stránek podniku, stejně jako příležitostí a hrozeb. Na extérní a interní analýzu firmy naváže návrhová část, ve které budou představeny jednotlivé návrhy směřující ke zlepšení jejího postavení v rámci konkurenčního prostředí a celkovému zvýšení ziskovosti firmy. V závěru práce dojde k diskusi jednotlivých návrhů.
Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení
Staněk, Adam
Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie rozvoje pro ubytovací zaří-zení, které se nachází na jižní Moravě. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich, Literární rešerši, je vysvětlena základní terminologie strategického řízení. Druhá část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a taká analýzou klíčových zájmových skupin, které odhalují příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Na základě analýz je sestavena SWOT matice, ze které jsou navrženy strategie sloužící jako podklad k rozvoji majiteli podniku. Poslední část je věnována diskuzi návrhů a závěru.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí ve vybraném zemědělském podniku
ŘEZNÍK, Luboš
Můžeme konstatovat, že každý zemědělský podnik čelí spoustu faktorům, které výrazně ovlivňují jejich činnost. Na základě těchto aspektů se pojmy jako management, marketing, vnitřní a vnější prostředí dostávají stále více do popředí zájmu zemědělských podniků v ČR. V práci je podrobně popsána analýza vnějšího prostředí podniku, kam spadá především PEST analýza a Porterův model pěti sil, oba dva modely jsou v této práci podrobně rozebrány a je zde vysvětlena jejich hlavní role a funkčnost v daném prostředí. Je zde vysvětlena i bostonská matice, která spadá do vnitřního prostředí podniku.V práci je zahrnuta i analytická technika zaměřená na zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňující úspěšnost organizace - SWOT analýza. V praktické části diplomové práce všechny analýzy, které byli podrobně vysvětleni v teoretickém úseku této práce, budou zahrnuty ve vybraném zemědělském podniku ve středních Čechách. V diplomové práci bude vysvětleno a podrobně rozebráno jak vnější prostředí zemědělského podniku, tak vnitřní prostředí zemědělského podniku. Poté bude v diplomové práci vytvořen a vysvětlen celkový přehled daných modelů. Tento přehled bude implementován na zemědělský podnik Klučenice a.s.
Strategická analýza vybraného podniku
Vítková, Renata ; Fiala, Roman (vedoucí práce) ; Hedija, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o strategické analýze zemědělského podniku - AGRO Dolní Kralovice, s. r. o. Cílem je zpracovat strategickou analýzu daného podniku, zhodnotit výsledky a na jejich základě navrhnout možná doporučení či případné změny. K naplnění cíle jsou identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby vybraného podniku. K tomuto účelu práce využívá analytických metod, a to analýzy vnějšího, konkurenčního a vnitřního prostředí. Metodicky práce staví na kvalitativním výzkumu. První část práce zahrnuje teoretické poznatky o oblasti strategického řízení a vybraných strategických analýzách. Druhá část práce je založena na cíli - zpracovat strategickou analýzu, provést externí a interní analýzu a zhodnotit její výsledky. Dále tato práce obsahuje informace o zemědělském odvětví jako takovém, zachycuje jeho postupný vývoj a změny, které nastaly, ať už pozitivní či negativní. Výstupy a výsledná doporučení lze plně využít pro potřeby managementu.
Strategické řízení ve společnosti Karpatská perla, s.r.o.
Čaplová, Patrícia
Strategické řízení ve společnosti Karpatská perla, s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá procesem strategického řízení ve společnosti KARPATSKÁ PERLA. Její hlavním cílem práce je na základě komplexní strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí identifikovat klíčové faktory tohoto prostředí a na jejich základě navrhnout přiměřené strategie, které budou rozhodující pro budoucí rozvoj firmy. První část práce se zabývá teoretickou definicí nejvýznamnějších pojmů a použitých metod. Ve výsledkové části práce je k posouzení faktorů vnějšího prostředí využita PESTLE analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Nejvýznamnější faktory vnitřního prostředí jsou identifikovány prostřednictvím Metody klíčových faktorů, která je následně rozšířená o finanční analýzu vybrané firmy. Získané příležitosti a hrozby a také silné a slabé stránky jsou na závěr agregovány a zhodnoceny prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledkem všech použitých analýz je návrh a ekonomické zhodnocení nejvhodnějších alternativ strategií, které mohou v budoucnosti zlepšit pozici společnosti KARPATSKÁ PERLA na trhu vína.
Řízení obecně prospěšné společnosti VIS Bílé Karpaty
Čevelová, Dominika
Čevelová, D., Řízení obecně prospěšné společnosti VIS Bílé Karpaty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2015. Bakalářská práce se zabývá situační analýzou neziskové organizace působící v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty a poskytování informací. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy prostředí a zhodnocení činnosti VIS Bílé Karpaty o. p. s. navrhnout nová opatření vedoucí k jeho rozvoji. Úvodní část práce je věnována teoretickým poznatkům získaných na základě odborné literatury. Ve výsledkové části práce je analýza vnějšího prostředí provedena prostřednictvím PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí společnosti je charakterizováno podle principu klíčových faktorů a využitím analýzy potenciálů podle Eschenbacha. Podstatnou část práce tvoří SWOT analýza s konkrétními návrhy, které mohou vést v dalších letech k rozvoji společnosti. Na závěr práce je ekonomicky zhodnocena jedna z vybraných strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.